LillasyrraaaN!

Tjaa alla Fannys läsare nu är hennes lillasyster tillbaka igen!
Ska blogga här tills Fanny kommer tillbaka vilket innäbär i en hel vecka, hon åkte ju inatt och kommer tillbaka nästa söndag igen.

Sommarlov nu och jävlar vad härligt det är, fotboll, kompisar och hoppas även på sena kvällar med en vacker solnedgång om det nu blir sol på det här lovet...
Aja, man kan inte mer än att hoppas, right? :)

Imorgon blir det nog himla dålig uppdatering för från imorgon och fram till torsdag ska jag vara ledare för VIF fotbollskolan så av den anledningen så blir det inte så många inlägg men jag gör mitt bästa.
Nu ska jag äta sen hitta på något roligt, puss!

Bild sen vårruset med fotbollen! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gåre med dig och ibbe såg i discot hur han hållde på med folk...

2011-06-19 @ 14:07:12
Postat av: Julia Sjöqvist

häärlig bild !

2011-06-22 @ 20:49:16
URL: http://justatime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback