frågor - svar


Svar; Haha ja det har jag men den är extremt dålig och ful, men här är länk till den: fannys gamla blogg :)


Svar; Fråga på! Bara roligt + att ni får reda på mer saker om mig. Men nej, det har hon inte. :)


Svar; Oj, ungefär ett och ett halvt år tror jag..? :)


Svar; Jag tyckte inte att det var farligt alls, alla överdriver när dom snackar om hur ont det gör att ta hål i naveln ;)


Svar; Hehe ja det har jag :) Kramkram


Svar; Jag ska gå Samhäll! :)



Svar; Ajjemen det gör jag så du har säkert sett mig :) Ja det klart, finns massa fina tjejer!


Svar; Jag ska göra en massa saker! Bland annat åka till Liseberg, åka ner och hälsa på min farmor i Båstad under tennisveckan, åka till Italien på träningsläger med gymnastiken, bada, chilla & bara leva livet med kompisarna!


Svar; Känd och känd haha.. kanske inte rätt ordval men nej det var jag inte. Nej, eller oftast inte, beror på hur människan jag träffar är som person såklart. Men oftast är jag glad&utåtriktad av mig! :)


Svar; Hejdu! Vad roligt, tack! Hm, jaa jag har allt funderat på detta många gånger och håll utkik, det kanske dyker upp någon gång framöver.. ;) detsamma! kramkram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

går Ahmed i samhäll också? :)

2011-06-08 @ 17:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback