frågor - svar


Svar; Eh, jag använder faktiskt tre olika "produkter" på mina läppar. Börjar alltid med att lägga lite foundation, sen läppstift från HM, ingen aning om vad det heter men det är iaf helsvart utanpå och sist idominsalva, dels för att det ska se "fylligare" ut och inte se så torra ut. Klaga på det om ni vill men jag tänker inte sluta använda det ändå. -.-


Svar; Hallådu! Tack vad roligt att höra! :) Jovisst, här har du en:

snacka om att jag ångrar att jag klippte av mitt långa hår, gick ända ner till rumpan faktiskt :(


Svar; Hm, det är svårt att svara på men ja, det finns nog en chans att vi blir tillsammans igen.
Jag har bestämt mig för att det blir Birger ändå trots allt!
Besöksrekord: 932
Sidvisningsrekord: 2451
Som sagt ska jag ha en klänning, den är ljusrosa med vita detaljer mer säger jag inte fören efter jag använt den. Vill hålla den lite hemlig tills dagen jag ska ha den ;)
Oj, ingen aning, det kanske är runt 30-40 stycken om inte mer?
Haha hemlig talang..jag kan göra "vågen" med mina ögonbryn! det är rätt tufft faktiskt, vet inte om det räknas som hemlig talang men ändå. haha.
Tack! Haha ja det har jag faktiskt, lite läskigt men samtidigt är det ju väldigt roligt. :D
kraaaam


Svar; Antar att du menar korset? Det har jag faktiskt fått från min faster och har tyvärr ingen aning om vart det är köpt :(  ↓


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tänkte ge dig ännu en fråga att svara på, hahah. Har din syster någon blogg? (:

2011-06-07 @ 17:34:00
Postat av: klara

Hur ont gjorde det när du piercade naveln?

2011-06-07 @ 19:13:26
Postat av: Anonym

hur länge har du haft navelpiercing? :)

2011-06-07 @ 19:21:15
URL: http://mannndas.blogg.se/
Postat av: sofia

Har du varit på g med han musse, va de någon du umgicks med förut, musse och han andra?:) såg bilder från din gammla blogg^^ kram

2011-06-07 @ 20:09:38
Postat av: Anonym

Har du haft blogg tidigare? finns den kvar? :)

2011-06-08 @ 12:12:58
Postat av: Anonym

ifall du börjar Birger vilken linje om man får fråga? :)

svara så snabbt du kan ärru snäll :)

2011-06-08 @ 16:19:43
Postat av: Anonym

kan du berätta om en sådan rolig grej?

(stalker grejen)

någon rolig grej som hände i skolan ;)

2011-06-17 @ 13:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback