frågor - svar


Svar: Mitt rum går inte att beskriva hur sjukt stökigt det är just nu så jag vet inte om jag hinner med det, men när Fanny kommer hem kan jag fråga om hon kan göra ett inlägg om det istället? :)


Svar: En helt vanlig dag använder jag bara Mascara (Volume million lashes) Men om man ska vara lite extra fin så använder jag mig av Foundation (Miracle Touch), Puder (Creme Puff), Mascara (Volume million lashes) och ibland Eye liner (Solid Black) '
Kram


Bilden är från en tjejkväll hos min kompis Linn :)

Nyvaken iaf, ligger fortfarande i sängen och bara tar det lugnt.
Ska väl snart gå upp och äta frukost sedan bär det av ner mot Aqua Blå och träffar väl på antagligen alla i Vänersborg ;)
Ha en grymt härlig dag i soooooleeeN! :D
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback