fotbollsskolan klar!

Hej, kom hem för 2 timmar sen ungefär.. så himla gött att fotbollsskolan är avslutad nu, bara det att nästa vecka är det fotbollsakademi (tror jag det heter) som jag ska va med på.. så blir galet mycket fotboll det här sommarlovet! Men det är härligt som fan :D

Imorgob är det midsommar och gud vad sur jag blir om jag inte mår bättre imorgon -.-
Elizia firar midsommar med mig imorgon för första gången, fyfan vad roligt vi ska ha, hoppas bara på fint väder också! :D
Ska göra mig en kopp te med honung så min hals kanske blir lite bättre!
Hörs senare, puss!


(försökte ladda upp en bild men det gick inte.. är det bara för mig som det krånglar ? O.o)



Kommentarer
Postat av: en fotbollsspelare

överdriv lagom det var ju inte ett elitläger men man kan ju kalla´det man vill :D !

2011-06-23 @ 16:03:55
Postat av: anna

fin blogg! tips om hur man får fler läsare :)?

2011-06-23 @ 18:45:17
URL: http://schewenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback