film!

Hallå, kände för att uppdatera eftersom jag ändå inte har något annat för mig... -.-
Sitter just nu och kollar film helt ensam hemma.. film valet är Twilight 2 alltså New Moon, galet bra dom dära filmerna!
Ska göra mig lite mer te nu och så kom jag på att typ Samarin är bra för halsen så det ska jag köpa så jag kan må bra imorgonpå midsommar och allt! :D
Ha det bäääst!
Puss

Jag och bella på bild, älskar dig vännen <3


Svar: Mina närmaste vänner är Elizia, bella och Lisa alltså du ;)


Svar: tjaaa ibbe, hört att du är ganska blond duuu med ;)


Svar: hallå du! Aw, tack vad gullig du är!
Detta kan inte jag svara på, det får du ta med dom :)

Hmm.. Mina ögon är nog det ända jag är nöjd med.. och missnöjd är ganska många saker men min näsa, mina ben och jag hatar mitt hår :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

hej filippa,Såg att du skrev om dina närmsta vänner, skulle du kunna skriva om några/någon du tappat konakt med?^^

kramis!

2011-06-23 @ 21:35:26
Postat av: klara

liplip du ska vara sjukt nöjd med dig själv hjärtat ! hur fin som helst <3

2011-06-23 @ 22:01:44
Postat av: lisa, :)

filippa<3

2011-06-23 @ 22:52:42
URL: http://liiiiiiiiisa.blogg.se/
Postat av: Bella

Älskar dig oxå världens bästa vän<3

2011-06-24 @ 19:40:31
URL: http://bellalundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback