fanny här igen !

heeej på er.
"hemma" nu igen från örebro. är ju inte hemma direkt eftersom att jag nu är i jönköping och hälsar på min mormor&morfar. + att min morbror och hans tjej är här. mycket trevligt faktiskt och vädret är ju underbart!!

men nu till dagarna i örebro, det har verkligen varit hur kul som helst, ni är allt för goa brudar!
iaf är vi mycket nöjda med våran insats på tävlingen, kunde dock gått bättre på trampetten.
men vi hade bland de bästa poängen på vårat fristående vilket är grymt kul då vi övat så mycket på det det senaste. vi slutade iaf på 20;e plats av 30 lag, ska även tillägga att det var SM-lag med så det är inte så dåligt som det låter! :)

go syster jag har som gästbloggat oxå, tack liplip!
men nu blire käk, vet inte om jag hinner blogga mer idag, men annars hörs vi imorgon då vi även åker HEM.
pusssss


Kommentarer
Postat av: johanna c

Tjenixen fanny!

nice blogg du har! läser den hela tiden ! :)

kan inte du lägga ut en bild på dej innan du börja blondera och platta ditt hår?

kram!

2011-06-06 @ 01:06:44
Postat av: Julia

vad heter det "läppstift/läppglans" du har på läpparna och vart är det köpt ?:)

2011-06-06 @ 11:20:06
URL: http://justatime.blogg.se/
Postat av: fdhxgnlv

Vill ha dig i mörkret hos mig! <3

2011-06-06 @ 14:20:58
Postat av: Johanna

frågestund på bloggen , var gärna med & fråga! http://jjjohannaaas.blogg.se/2011/june/fragestund-ingen-fraga-ar-for-dum.html#comment

2011-06-06 @ 16:06:38
URL: http://jjjohannaaas.blogg.se/
Postat av: Emma Andersson

Gjorde du eller Ahmed slut?

2011-06-07 @ 20:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback