regnregnregn

drar mig ner mot jobbet ännu en gång, trist väder.... suck


Kommentarer
Postat av: .....

vart jobbar du ? :)

2011-07-01 @ 09:50:58
Postat av: miig

hej fanny!

kul att du fortfarande bloggar så mycket.!

läser den typ hela tiden .. (a)



men kan du lägga ut en bild på din gammla header? eller hade du nån innan denna du har nu ?

det skulle va kul att se den gammla en gång till iaf, för jag har glömt hur den ser ut. x'd



kram

2011-07-01 @ 12:01:29
Postat av: Nathalie

dagens länk vinnare finns uppe:D anmäl dig på nytt här:

http://liborius.blogg.se/2011/july/tavlingvinnaren.html#comment

2011-07-01 @ 12:48:12
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Fanny! Jag läser din blogg varje dag och jag tkr den är jätte bra! Jag undrar om du har färgat håret någon gång? :) kraam! <3

2011-07-01 @ 14:24:58
URL: http://www.johannaokeh.devote.se
Postat av: sara

hej fanny!

när du ooch ahmed var tillsammans förstörde avundsjuka väldigt mycket, eller du skrev det.. så var det väl?

jag har pojkvän, och han kommenterar andras bilder med ''söt'', ''snygg'' osv.. och det stör mig, jätte mycket! och det klart han kommenterar mina bilder med, men nästan oftare andra tjejers bilder..

och ja älskar honom, och jag vet att han älskar mig tillbaka.. men jag blir såååå sjukt avundsjuk!!!!!

det föstör allt, jag blir så lack.. vad ska jag göra? jag vill inte ge upp för han är mitt allt <3

puss, och tack på förhand!

(du kanske inte vill ta upp detta, isåfall förlåt mig!!)

2011-07-01 @ 19:47:41
Postat av: emme

Go röv ! :)

2011-07-18 @ 03:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback