rabarber-paj & morden i midsomer - min kväll

0asså det måste vara något med luften här nere, jag är sjukt trött hela tiden känns det som.
hur som helst har jag med resten av familjen + famor, faster jessica & lilla kusin agnes kollat på morden i midsomer och ätit rabarber-paj, hur gott som helst. äälskar rabarber (a) så, nu vet ni det oxå..
börjar längta hem till min goa brud jonna där hemma nu dock, får träffa henne på lördag iaf! LÄNGTAR.
nej fy, nu blir det sängen innan jag somnar.
PPUUSS


hihi är hon inte söt!? lilla agnes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är din syster Filippa tillsammans med Ibbe Kryeziu? :)

Svara i inlägg , lägg inte ut min ip

& Din blogg är bääääääääääääst!

2011-07-13 @ 02:57:47
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Hej!

Jag tänkte bara tipsa om att det just nu pågår flera tävlingar med fina priser bla underkläder för 300 kr och även en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl er:)



Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)

kram

2011-07-13 @ 12:01:01
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback