GODMORGON

sitter i min säng och lyssnar på newkid, helt ok morgon så att säga!
gårkvällen spenderades främst med hannii men även med robin, victor, jocke och fredrik (?). trevlig kväll som kanske inte slutade så jevla bra när jag fick GÅ hem. kallt och typ 5 kilometer eller något. haha nä inte riktigt så långt men långt iaf :(

idag ska jag träffa min fina tjej jonna! aaasnice. får se vad vi hittar på, blir kanske en tripp till kungshamn eller göteborg? annars blir det nog bara en mysig dag hemma hos någon av oss.
hörs senare, puss!

bilder från igår;


jag älskar dig hanna wetterling. vägrar inse att du snart flyttar ifrån mig.


Kommentarer
Postat av: ♥ majjin.se - foto intresserad

svar: varsågod! :D

allt bra? :)

2011-07-05 @ 13:08:43
URL: http://majjin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback