frågor - svar


Svar; Mitt längsta seriösa förhållande hade jag med ahmed, i nästan ett halvår. puss! :)


Svar; Jag och Jonna har känt varandra runt en månad eller något bara, men det känns som flera år!
Ja, det klart jag är, men för tillfället är Line i Norge den skitungen :(
Njae, asså som sagt, ingen vet vad som händer i framtiden så vi får väl se.


Svar; Hej Linda!
Åh, tack så jättemycket! *leende på läpparna*
Ja, det gör jag och ibland kan det vara svårt att hitta på faktiskt, men det dyker alltid upp något!
pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: isa

hejhej din fina tjej!

<3

jag har några frågor till diig! xd

1. vad är din favorit färg?

2. vad är din naturliga hårfärg?

3. Hur många navel percingar har du?

4. var köper du dina navelpercingar?

5. när började du med smink?

tack för mig!

<3

puss!

2011-07-16 @ 11:38:40
URL: http://isajunttila.blogg.se/
Postat av: isa

hej tänkte fråga om ahmed älskar dej ?.. som att vara tillsammans.. ferlåt om du blir besviken men jag var bara nyficken .. (stavning) men du tycker väll om han elr? .... men du skanar tiden du och han var in love xd hoppas på att du svarar! puss

2011-07-16 @ 17:35:45
URL: http://isajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback