Filippa gästbloggar!

hallå fannys läsare! :D
Fanny bad mig göra ett snabbt inlägg :)

Fanny drog med tåget till Bollebyggd för att träffa några där b.l.a Mattias Alarcon, Robin Larsson och Eddie Dzafo vad jag vet, hon drog vid halv två tror jag. Hon hann inte göra ett inlägg innan hon åkte för det var inte säkert att hon skulle åka osv, ni vet nog hur det fungerar o så ;) Så därför blev det jag som gör ett inlägg åt henne :)

Har vart på överby idag och nu sitter jag i Elizias pappas lägenhet med henne i Trollhättan efter en dag på Överby :)
Sover här i thn idag och senare ska vi till Strandgatan och bara prata, så vi hörs senare om inget inlägg från Fanny har kommit upp!
Puss

Vackraste tjejen som finns, jag älskar dig bästavän<3

Kommentarer
Postat av: elizia

du är vacker världens bästavän.<3

2011-07-01 @ 18:15:44
URL: http://elizius.blogg.se/
Postat av: hanna

Va med och tävla om att bli veckans Blogg på:

http://haannajohnsson.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-1.html#comment

Skulle va kul om just du va med!

Är det du som blir nästa veckas Blogg..?

LYCKA TILL!



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2011-07-01 @ 23:47:28
URL: http://haannajohnsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ursäkta om jag är tasskig nu (det är inte meningen) Men serriöst.. jag börjar tröttna på din blogg nu.. det händer aldrig någonting! det kommer uppdatering visst! men det är alldelles för lite! jämnfört med va du brukar blogga! :(

2011-07-02 @ 09:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback