Dag 3 - Mina föräldrar


Min pappa heter Anders och han står mig väldigt nära.
Dock har vi bråkat en hel del det senaste men det innebär inte att jag tycker mindre om honom för det.
Det är pappa som alltid stöttat mig inom gymnastiken, peppar mig att gå på alla träningar osv.
Han är även duktig på att hjälpa mig att komma igång med läxorna, ehehe..
min pappa hade afro (!!) när han var liten, och det är därför jag har sådana extrema lockar i mitt hår.
nej men, det är lite jobbigt nu.. men jag älskar dig pappa, och tro mig, det kommer jag göra livet ut.
världens bästa pappa!

min mamma heter Malin Swahn. ni smarta fattar då att mina föräldrar inte är gifta.
jag får ofta höra att jag är väldigt lik min mamma, vilket jag inte kan hålla med om för fem öre.
min mamma är världens bästa, ställer alltid upp för mig och finns alltid där.
hon ska alltid hålla igång, hit och dit, tjoa och tjimma. men jag antar att det inte bara är min mamma som är sån?
nej men jag är sjukt tacksam över att jag fått så fina föräldrar som jag har.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt lik din mamma :o

2011-01-29 @ 13:25:09
Postat av: dacke johansson

Milf

2011-01-30 @ 00:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback