dag 1 - om mig själv

jag heter fanny petrine karin nilsson och fyller 16 år i november. jag har en syster som heter filippa, mina föräldrar malin & anders + två djur. en katt som heter citruz och en hund som heter zack.
mina favoritämnen i skolan är so, idrott & svenska. engelska är oxå helt okej.
jag är absolut sämst i slöjd och bild, men man kan ju inte vara bra på allt haha.
de ord som beskriver mig bäst skulle jag själv säga är glad, omtänksam, utåtriktad och social.
utanför skolan är det gymnastik som jag brinner för. tränat det i snart 13 år och är väl därför ganska duktig..:)
åker även snowboard när det finns snö , hur kul som helst!
träffar också mina underbara vänner och min jättefina pojke. utan dom skulle mitt liv vara hur sämst som helst.
så nu vet ni förhoppningsvis lite mer om mig.
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback