Svar på era frågor


• Kan du inte berätta lite om olika förhållanden du har haft?
Svar: Jo visst!
Det förhållandet som jag har med Ahmed nu är egentligen mitt första "riktiga och seriösa".
Har aldrig varit så kär som jag är nu.
Innan Ahmed har jag i alla fall haft fyra pojkvänner.
Johan Brander, Calle Johansson, Adam Eriksson & Ludwig Joelsson.
Alla de förhållanden var också väldigt bra, jag och adam var väldigt bra vänner under tiden vi var tillsammans, det gjorde vårat förhållande väldigt bra, vi pratade om allt, skrattade  mycket tillsammans osv. Enligt mig iaf.
Hur som helst är det är ett gott tips till alla er som är ute efter ett seriöst förhållande - blir bra vän med tjejen/killen innan. Det gör allting så mycket lättare, tro mig! :)

• Brukar du och ahmed sova över?
Svar: Ja det brukar vi allt göra. Han ska sova här imorgon bland annat! :)

• Är ahmed bra i sängen?
Svar: Haha nej han är kass...... nej men okej, ja det är han.:)

• Hur ofta har du och ahmed sex?
Svar: Det är inget jag vill ta upp eller berätta om i bloggen.

• Har du blivit gravid någon gång?
Svar: Nej som tur är!

• Hur många olika personer har du haft sex med?
Svar: 1. Eller man skulle kunna säga två men njae. haha det är komplicerat.

• Uttalar man "ah-med" eller "achmed"?
Svar: Bra fråga där du! Man uttalar det "ah-med" :)

• Vad hände på discot? jag såg att ahmed dansa med någon annan tjej och då blev du ledsen och sprang iväg.
Svar: Det var bara lite missuppfattningar och annat som hände. Inget mer med det! :)

• Vad tycker din pojkes föräldrar om dig?!
Svar: Hehe jadu, det får du egentligen fråga honom om men han har iaf sagt till mig att dom tycker jag är en trevlig och gó tjej, och det är ju positivt! :D

• Hur menar ahmed med att han sager att han e dryg?
Svar: Han blir ganska lätt svartsjuk och i och med det blir han väldigt dryg mot mig, men det brukar gå över snabbt igen som tur är.

• Blir du sur , asså han skriver till andra tjejer , de kommenterar hans bilder osv?
Svar: Nej. Eller det klart om han skriver "fan vad snygg du är" på en tjejs bild klart man undrar lite. Men om jag vet att han bara skriver till sina tjej-kompisar osv så är det lugnt. Angående hans bilder kan ju inte jag bestämma vem som får och inte får kommentera liksom, det är ju mer hans svar som är intressanta i så fall.

• Blir det någon kulturkrock mellan er , du svensk han somalisk?
Svar: Nej.

• Vad tycker din mamma och pappa om honom?
Svar: Min mamma älskar honom! Hon märker hur lycklig han gör mig och när jag är lycklig är hon lycklig.
Bästa mammisen.


• Kan du inte visa hur du sminkar dig?!?!?! :D:DD:D
Svar: Menar du i ett video-inlägg?..

• Vad använder du för smink? Kan du inte lägga ut bilder på vad du använder och hur du sminkar dig, från grund till slut.
Svar: Bilder på mitt smink och hur jag använder det kommer upp snarast!
Kan dra lite snabbt vad jag använder dagligen, vilket bara är två produkter, mascara & foundation på läpparna.
+ ett rosa läppstift.

• Vad har du för ögonfärg?
Svar: Mina ögon är grå/blå, men på bilder ser de ju alltid annorlunda ut beroende på ljuset.

• Vart brukar du köpa dina kläder?
Svar: Eftersom att jag har en väldigt blandad stil köper jag kläder nästan överallt.
Men främst skulle jag säga att jag handlar på bikbok.

Vilka/vilken hårfärg använder du när du färgar håret?
Kan du inte skriva upp färgerna (alltså nummren) och märkena? :)
Du har så underbart fint hår!
Du färgar ju också rätt ofta, blir inte håret slitet lätt då?

Svar: Jadu.. jag har ingen aning om vad min frisör använde för hårfärg när hon färgade mitt hår sist jag var där..
Men när jag färgar mitt hår här hemma brukar jag använda mig av mood eller h&m's egna, hairstsystems.
Jo, mitt hår är verkligen extremt slitet nu. Därför använder jag mig ofta av inpackning när jag duschar och har alltid i värmeskydd i håret innan jag plattar eller lockar det. :)



• Jag älskar verkligen din blogg, den är helt enkelt bäst! =D Hur fixar du ditt hår och vilka produkter brukar du använda?
Svar: Hihi tack så mycket sötnos!
Det är olika från dag till dag. Men oftast brukar jag platta det och tupera luggen lite så den lägger sig rätt. Har också ganska ofta tofs, då brukar jag bara platta luggen & håret framme runt ansiktet.
Jag använder mig av silkesdroppar (jättebra verkligen!!), värmeskydd & hårspray.
För mig som har väldigt lockigt & "poröst" hår som jag brukar säga är det toppenbra med silkesdroppar. Det gör håret tyngre och mycket mjukare/lenare.

• Den vita tröjan från hm, som du har som profilbild på facebook. Finns den kvar i affären och i vilken avdelning går den att hitta? Sjukt fin är den!
Svar: Tack! Jag har faktiskt ingen aning hörrudu.. ledsen. :(



• Vilka ppiller äter du?
Svar: Jag äter neovlettas ppiller.

• Hur lång är du och hur lång är din pojkvän?
Svar: Jag är 1.63,5 & Ahmed är 1.69, det skiljer alltså inte speciellt mycket på oss.

• Fanny, har du börjat gilla pizza nu eller, du gillade väl inte pizza när du gick i 5an ?
Svar: Hahaha sibela ^^, ! Nej faktiskt inte, håller mig fortfarande till sallad .. (a)

• Vart tog du din navelpiercing?
Svar: Den tog jag på fairline som ligger i trollhättan. Dom är grymt duktiga på sånt!

• Hej hur länge har du bloggat?
Svar: Denna bloggen har jag haft i snart 1 och ett halvt år. På min gamla blogg bloggade jag kanske i ett halvår så sammanlagt runt 2 år ungefär!

• Vem fick eller inspirera dig att blogga?
Svar: Hm, det var faktiskt mitt eget initativ att börja blogga. Men ska jag säga någon får det nog bli min kompis Hanna.

• Eftersom du heter Nilsson i efternamn vart fick du namnet petrine ifrån?
Svar: Rolig fråga :D ! Det har gått i släkten på min mammas sida i många år. Både jag, min mamma & min syster heter det i familjen. Det är ett norskt namn.

• Kan du uppdatera lite mer för din blogg är asintressant!
Svar: Haha naw, jag som tycker jag är bra på att uppdatera för det mesta?
Men okej, bättring på G då! ;)

• Har du en bäver som husdjur har för mig att någon sa det?
Svar: Haha nej sarah, jag har ingen bäver ;) , dock har jag en vovve & en katt!

• Vad är din favorit mat & Dryck?
Svar: Hmm..dryck är helt klart mjölk. Dricker nästan ett paket om dagen här hemma. Mat skulle jag nog säga är tacos, men jag gillar även grillad kyckling med pommes & en good sallad till :D

• Vad är det/den absolut mesta saken du saknar i ditt liv?
Svar: Mitt långa & blonda hår! Kanske inte är något man saknar så men jag ångrar mig så otroligt mycket att jag klippte av det & färga. buhu :(

• Gillar du att dansa?
Svar: Ja det gör jag absolut!

• Vad tycker du om muslimer (e inte din kille dt)?
Svar: Jo, min kille är muslim. Och jag har absolut inga problem med muslimer! De är helt vanliga människor, precis som alla andra, right?

• Kan du lägga in massa gamla bilder på dig och dina kompisar, video inlägg osv, vore jätte roligt men en bildbomb men massa gamla bilder.
Eller så delar du upp det i olika dagar vore jätte kul iaf.
Svar: Jo visst, ska bara leta upp några bra och roliga. Video-inlägg..hm, haha tveksamt, men man ska aldrig säga aldrig. Så vem vet, det kanske dyker upp så småningom..?
Lovar att göra ett inlägg med din önskan någon gång framöver. :)

• ÄÄR DU RIK ?
Svar: Inte rik inte fattig.

• Hur många utlandsresor har du varit på?
Svar: Oj.. det är många gånger. Cirkus 10 gånger kanske?

• Vilket är ditt favorit tv:program?
Svar: Det är väldigt sällan jag tittar på tv faktiskt ;o
Men är det något jag kollar på så är det House & Solsidan.

Vad ska du välja för gymnasielinje?
Svar: Jag har alldeles nyss bestämt mig för att det blir Samhäll!


sådär ja! Hoppas ni är nöjda med svaren och är det något annat ni undrar så är det bara att fråga så uppdaterar jag detta inlägget. pussssss

Kommentarer
Postat av: hihihihi 3

är ahmed bra i sängen :D ? <3

2011-02-17 @ 17:17:16
Postat av: Moonis;)

I LÖÖFE YA FANNYNILSSON <3 , ÅRETS BÄÄSTA BLOGGERSKA , KEEP GOING ;)

2011-02-17 @ 20:23:24
Postat av: Anonym

Vad tycker dina föräldrar om Ahmed?(:

2011-02-18 @ 16:16:15
Postat av: N

din blogg är en av dem bästa!!!!:D

2011-02-18 @ 22:22:12
URL: http://fuckyaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan va bäst din blogg e fanny :) läser uppdateringarna hela tiden :) tack för att du bloggar :D

2011-02-19 @ 13:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback