smått&gott

julklapp från mamma, klär mitt rum riktigt bra! haha.

ny tröja som jag köpte i jönköping, så jäkla snygg på och irl! men på bild såg den bara hemsk ut. men ah, ni lär ju se den på bild någon gång iaf!

ny skjorta från butiken "once" i jönköping. också riktigt snygg på!

köpte även en klänning som hanna övertalade mig till, hade nog inte köpt den annars, men iaf, funderar på att ha den på nyår eller den jag hade förra året. inte riktigt bestämt mig än men ja, det återstår att se!
var som sagt hos frisören förut också, blev ingen stor förändring förutom att den fula utväxten äntligen är borta!! bild får ni imorgon :D
har även hunnit med att träna och sola på sportlife med mamma, gött!! fräsch och så inför nyår ;)
men ska äta nu, vi hörs mina fina! pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för kamera har du?

2011-12-30 @ 13:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback