på topp-humör!

TJENA GODINGAR!
är på riktigt bra humör idag, vet inte varför men kanske för att det är nyår imorgon och allt är planerat och klart!?
har precis fixat klart min jobb-ansökan (vart säger jag inte än (a)) & ska cykla iväg mot min saknade vän line, dock måste jag ut med vovven en snabbis innan.
sen är det träning vid 5 så jag och line går dit tillsammans från henne. blir säkert superbra.
men nu får jag skynda mig, houj!

såg helt fukked up ut verkligen så var tvungen att redigera lite fint som ni ser.. men här är iaf en hyffsad bild på håret och den nya tröjan som jag visa igår.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vad är ditt rekord på temple run ? <3



kram ! <3

2011-12-30 @ 18:23:38
Postat av: rebecca

hoppas du får en grym kväll imorgon fanniii! :)

gör inget som jag inte skulle göra (a);) (hehe)



kram på dig <3

2011-12-30 @ 20:53:25
URL: http://rebeccablomster.blogg.se/
Postat av: linnea

hej! när skulle du göra en ny design? :)

älskar din blogg kram :)

2011-12-30 @ 22:06:57
URL: http://linneaams.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogggggggaaaaa ofatre plzzz, tappar tålamodet att läsa din undebara blogg (hoppas du inte bara tar dej illa upp) :) puss

2011-12-30 @ 23:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback