Bilder från Jul!


har haft världens finaste och bästa julafton med min underbara släkt. hoppas ni också har det!
är jättenöjd med mina julklappar, får dock visa er dom en annan dag eftersom att idag åker jag med mormor och morfar hem till dom i jönköping och imorgon kommer hanna också dit med tåget! vi ska shoppa massor på mellandagsrean, mysa och bara ha det allmänt bra och roligt tillsammans. vi får huset för oss själva en natt också. mycket bättre blir det inte! kommer såklart blogga därifrån. men nu måste jag packa klart, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jko

Åååh vilken snygg klänning!

Var har du köpt den? :)

2011-12-26 @ 23:05:19
Postat av: felicia

sjukt vacker klänning fanny!

2011-12-29 @ 00:46:30
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback