ramlösa&gottmix

hejhejhejj.
kom nyss in efter en ännu en lyckad kväll. tanken var ju från början att jag skulle ner på klassträff, men det var knappt hälften av klassen där så jag och line stannade inte så länge och åkte hem till line och drog en hurtig löptur! därefter till shell där vi köpte varsin korv med bröd + dricka. sen gick vi vidare till våran kompis tolis trappuppgång och väntade på honom, och när vi suttit där i typ 20 min ringer han och säger att han är i trollhättan. kul att vi då satt utanför och vänta på honom för att inte ens träffa han..
så vi gick vidare bort till kg där vi satt resten av kvällen och kolla på fotboll och åt godis.
efter ett tag kom även toli och hela kvällen slutade med att vi låg mitt på en nersläckt fotbolls-plan under en filt och prata. hur mysigt som helst verkligen. älskar er mina fina vänner!
nu blir det sängen, förlåt för mycket text.. puss!


söt tumme du har toli... haha!


Kommentarer
Postat av: toli

ja vet att ja har en fin tumme! :)

2011-08-15 @ 23:27:14
Postat av: Patricia

haha, okej! Har ingen aning om varför jag har fått för mig det! ;D

2011-08-15 @ 23:48:38
URL: http://patriciatherese.devote.se
Postat av: anna

är du eller din syster påg med någon?

2011-08-16 @ 01:23:22
Postat av: anonym

förlåt men hur känner din syster inför att du går och tar hennes pojkvän och börjar umgås med honom, och skriver om honom 24/7? Kan ju inte kännas jättebra att du tar hennes grabb ;/

2011-08-16 @ 01:31:54
Postat av: Anonym

va med i veckans blogg tävling sötnows<3

2011-08-16 @ 12:32:31
URL: http://melindaazdraveski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback