frågor - svar (tidsinställt)


Svar; Alltså, egentligen vet jag inte riktigt själv hur jag kom över Ahmed, det har gått snart gått 4 månader sen vi gjorde slut och jag tror ändå jag inte riktigt kommit över honom helt och hållet. Det är liksom min första stora kärlek och jag tror aldrig någonsin man kommer över sin första kärlek innerst inne.
När det var som värst gjorde jag allt för att undvika facebook (hans profil osv..), telefonen och deppig musik. Allt sånt gjorde bara det värre. Försök att spendera så mycket tid med dina fina vänner och din familj som möjligt. Det hjälpte mig något otroligt mycket, vännerna ställer alltid upp och vet när man kan snacka om det och inte. Hitta på mycket roliga saker, så du får tankarna på annat liksom. Försök att se frammåt och tänk inte på allt dåligt utan koncentrera dig mer på allt det fina ni hade, sen vet man aldrig, man kanske hittar tillbaka till varandra igen? Ett bra tips är att träna oxå, det gjorde jag iaf. Tränade mycket och träffade mina kompisar som jag hade där och satsade även mycket på skolan.
Det är jättejobbigt, verkligen. Men om jag klarade att komma över Ahmed tror jag du klarar att komma över din pojke som jag nog förstår att det tagit slut med.
Hoppas det var lite till hjälp, stor kram!!


Svar; Birger Sjöberg i Vänersborg :)


Svar; Jag går Samhäll!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej!

Nu har jag månadens design på min blogg var gärna med

Kram Olivia!

2011-08-26 @ 15:04:14
URL: http://oliviasflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför bytte du klass'?

2011-08-28 @ 13:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback