frågor - svar


Svar; Jag är 1.64 och Filippa är 1.65 :)


Svar; Tack vad söt du är! Ajjemen här har du den - http://www.nattstad.se/hannawetterling


Svar; Oj, väldigt svår fråga.. jag har absolut ingen aning. Men är nästan säker på att jag kommer umgås en del med en kille som heter Philip! Hur snäll som helst.
Tack så mycket, puss!


Svar; Nej x3.


Svar; Tack Annie! Ja, jag har många fina vänner. Robin var bara en kompis jag hälsade på en gång, anton vet jag inte vem det är du menar och sebastian har jag oxå bara träffat några gånger. Men både robin&sebastian är underbara killar.
Oj, vad kul att höra att jag har läsare från dalarna :D puss!

Kommentarer
Postat av: emma

sv; najjs med en vit iphone:) när börjar du skolan då? kraam!:)

2011-08-21 @ 20:03:30
URL: http://astromm.blogg.se/
Postat av: Anonym

så du har aldrig nånsin rökt ? aldrig tagit ett bloss ? :O <3 :)

2011-08-22 @ 19:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback