varberg nästa

har haft en jättemysig kväll med min kärlek.
kommer sakna honom nu när jag & hannii åker iväg till varberg imorgon.
men kommer ju hem på onsdag igen så det är inte så många dagar trots allt!
ska bli så roligt att få komma iväg några dagar med bästa vännen, och oavsett så har vi alltid så kul med varandra.
får ju även hälsa på min lilla kusin agnes och världens bästa faster jessica oxå. underbart.

vet inte om jag kommer ha tillgång till internet men jag hoppas det.
annars hörs vi på onsdag, pusspuss!


Kommentarer
Postat av: anonym

använder du linser eller något? :)

hur kan du få sån fin hy? :o

va bara tvungen att fråga. iaf älskar din blogg! läser den varje dag! :D

2011-04-18 @ 22:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback