mat - plugg - stan

hm, många av er som klagar på att jag uppdaterar för lite så nu jäklar.
om jag inte gör minst 4 inlägg per dag får jag som straff att typ, blogga 10 gånger varje dag i en vecka?
ahha bra idéer jag kommer med känner jag.. ;)
nu ska jag äta och plugga lite sen blir det nog stan en sväng. njuta sista timmarna av lovet! pusss


jag och sandra för ja, vad är det nu? typ flera månader sen iaf hehe
och om jag inte är helt ute och cyklar tror jag vi börjar samma skola&klass till hösten..?


Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vad kul att du ska uppdatera mera! :)

Vad är din favorit låt? :)

Madonna eller Britney Spears?



2011-04-25 @ 16:36:18
URL: http://juliiahedman.blogg.se/
Postat av: sandralidholm (:

mycket möjligt !

2011-04-25 @ 19:05:10
URL: http://sandralidholm.blogg.se/
Postat av: Emeloooj

hahahah fanny, bra tidsuppfattning du har :D den där bilden är typ ett och ett halvt år gammal (: <3

2011-04-25 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback