kaaaos

hej på er!
vad roligt att ni frågar mig så mycket, fortsätt med det så har ni svar på allt om mig senare ;) hehe närå men mycket iaf!

jag har inga ord om gårkvällen.. det slutade i kaaaos rent ut sagt.
sån jävla tur att jag min hanna, vad skulle jag göra utan dig hjärtat? du är det bästa som hänt mig.

idag åker vi iaf hem och jag lovar er mycket bättre och finare inlägg resten av veckan.
ska bli skönt att få komma hem även om jag älskar att vara här nere.
men nu måste jag ta en dusch, vi hörs när jag är hemma idag, run 5-6. puss!



Kommentarer
Postat av: anonymis :**

var inte achmed det bästa som hänt dig ?

2011-04-20 @ 14:24:03
Postat av: Hanna

älskar dig bästa vän <3

2011-04-20 @ 21:48:49
URL: http://allkindsofluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback