frågor - svar


Svar; hejhej :) jo asså, jag gick ju tillbaka till frisören så dom fick göra om det på mig, men det var först efter ca 2-3 veckor tror jag. det sliter så enormt mycket på håret att färga, eller iaf på mitt, så jag var tvungen att vänta. sen efter att jag gjort håret blondt igen så efter någon månad la jag nya egna slingor hemma. sen var jag lika blond som jag var innan jag färgade håret brunt. :)


Svar; Fridaskolan är verkligen en jättebra skola! Trivs extremt bra där.
hitills den här månaden har statistiken legat på 710 som mest och sidvinsningar 1669 :)


Svar; Hejhej, jag solar antingen på sportlife eller motionspalatset, men nu solar jag som sagt hemma hos min farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback