frågor - svar


Svar; Jag och Ahmed blev tillsammans den 20;e november :)


Svar; Nej, jag använder knappt foundation/brunkräm, jag solar dock och det kanske gör att det ser ut som att jag har mycket smink, men det har jag inte.


Svar; Hejhej. jag är 1.64 och min vikt vill jag inte ta upp här ;) men skicka iväg ett mail till mig - [email protected] eller ta kontakt med mig via facebook @Fanny Nilsson så kan jag berätta för dig :) kramkram.


Svar; Jag antar att du menar våran "militär-dans", och jag är inte säker på om det var någon som filmade den.. Men om det var det kan jag absolut lägga ut den! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

jag har militärdansen på film.. dock bakifrån men ah. (a)

ska få en den på datorn så snart som möjligt! :)

2011-04-13 @ 16:37:08
URL: http://majasdagar.webblogg.se/?tmp=06220534

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback