dags att bli frisk nu fanny?

jag anmälde tjejen med bloggen till blogg.se så nu får vi hoppas på att dom fixar det :)
orkar inte med sådana personer, bara patetiska som inte vågar stå för sitt eget liv?

sitter iaf just nu och kollar på desperate housewifes med syster, hon älskar programmet men jag har aldrig varit riktigt förtjust i det. håller mig hellre till top model som sagt ;)
ska försöka sova tidigt ikväll så jag blir frisk någon gång, det här är ju helt sjukt!!
hoppas ni får en go kväll, puss på er.

du är det finaste jag har, hjärtatmitt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan du inte visa upp nya bilder på dig OCH din kille ? :)

2011-04-05 @ 22:54:13
Postat av: filippa

desperate housewives i mitt (L)

2011-04-06 @ 10:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback