ahmedboiii

som sagt så är fanny i överby , och jag hade inget annat för mig så varför inte skriva här lite ;) ?

för er som följer fotboll, kanske såg matchen igår mellan real madrid och barcelona, och om ni inte redan visste så håller jag på real madrid , matchen sluta 1-1 men är jävligt nöjd ändå mot (världens bästa lag ) med en man mindre.
men jaja, nu ska jag duscha en snabbis och sedan vänta på att fanny ringer , så jag kan ta bussen upp till det döda ( blåsut ) , vi ska nog bara ta det lugnt, kolla film, och mysa osv .... (a) ? älleh ? ;)
men nu : in i duschen

ni måste erkänna att jag äger fanny på att blogga ;)

seeeee yaaaH <3
jag bjuder på en bild också ;)


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! :) hoppas du får en bra söndag, vad ska du hitta på? :)

Anmäl dig gärna till DagensBlogg hos mig, vinnaren blir länkad på min blogg med cirka 2000 läsare♥

2011-04-17 @ 16:58:00
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback