!??!?!

HUR I HEL*ETE KAN SÅ MÅNGA HA RÖSTAT PÅ SVERIGEDEMOKRATERNA???



Kommentarer
Postat av: Anonym

På nyheterna i morse så snackade de att det fanns många som röstade på sverigedemokraterna , de skulle rösta på socialdemokraterna,de såg inte att de tog fel papper till fel parti. Så det måste nog vara att många som tog fel papper.



Asså hur kan de få så många röster''???.....



2010-09-19 @ 22:34:12
Postat av: amanda

jag vet :o

och när jag laddar upp en bild på bdb och skriver typ "bort med sverigedemokraterna" så börjar typ alla hhacka på mig :o

jag fattar inte vad folk har emot utlänningar -.-'



2010-09-20 @ 15:40:38
URL: http://jjuliamanda.devote.se
Postat av: En annan

Sverigedemokraterna har inget eemot utlänningar de vill bara ta ansvar för de vi har här i Sverige innan vi tar in fler.. I 3 år i rad har vi slått rekord i att ta in invandrare och de flesta hamnar med bidrag och hittar inget jobb. Sverigedemokraterna vill att vi ska ta ansvar för de vi har och inte ta in mer än vad vi kan.

2010-09-23 @ 09:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback