Award.


Detta går ut på att jag ska berätta 7 saker om mig själv, och sen ska man ge bort awards till 7 stycken. Så mina går till: Hanna, Lina, Pauline, Sofie&Linda, Julia,Anna&Ellinor, Filippa & Caroline.
Jag fick min award av Agnes!

Reglerna:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. skriva 7 intressanta saker om dig själv.

1. Jag ÄLSKAR risifrutti.
2. Jag har egentligen brunt, och då menar jag verkligen brunt, hår. Ska kanske färga det efter egypten..
3. Jag är extremt rädd för hästar.
4. Jag har väldigt svårt för att bli riktigt kär.
5. Jag har inga kusiner. (Men ska få min första i februari! wiiie.)
6. Jag tycker det är snyggt med killar som har tandställning.
7. Jag har ovanligt små öron enligt mina kompisar..

Kommentarer
Postat av: Kjartansigrun

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-09-08 @ 14:39:16
URL: http://kjartansigrun.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback