paranormal activity.

hejj.
hemma igen nurååå.
har haft en toppenkväll/natt/morgon i vargön med tjejerna.
igår kväll cyklade vi bort och träffade marcus och johan en stund.
saknat marcuspojken, så det var kul att träffa honooom.
sen drog vi oss bort till ica och köpte massa godis. huhu.
efter det hem till emelie igen och kolla på en förjävla äcklig film,
paranormal activity eller nått? haha uuuusch vad hemsk den var.
när klockan var runt halv 2 bestämde vi oss för att gå ut.
så det gjorde vi!
när vi kom igen gick vi och la oss. 
tog bussen hem vid 12.45. då frågade jag busschaffören om den gick upp till blåsut och då sa han ja.
men sen stannar den vid rese och åker vidare tillbaka mot onsjö och där sitter jag, så jag får ju plinga och GÅ från typ vårdcentralen och hem. jag dissar bussar och alla chauförrer fett hårt! -.-
menmen. nu är jag ju äntligen hemma och taggar inför träningen.
P U S S



haha ser förjävlig ut på sista bilden,
men tjejer?
- jag älskar er så enormt mycket.

Kommentarer
Postat av: Emeloooj

weheey :D

bästbästbäst (L)



fast den där sista bilden, fyfan -.-

kommer inte ihåg när den bilden togs (a) hahaha :D

jag älskar er mest av allt <333333333333333

2010-05-16 @ 15:12:14
Postat av: Linnea

Ursäkta men Johan vem? o:

2010-05-17 @ 10:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback