inventering på coop.

hemma (äntligen!!) från en lååång dag.
efter skolan vid 17.00 åkte jag och laget ut för att inventera på coop på överby.
fyyy fan vad tråkigt och jobbigt det var.
alltså dom jäkla ketchup flaskorna.. jag och malin räknade om dom minst 10 gånger!!
välförtjänta pengar till föreningen kan man ju säga iaf!
mina fötter gör ont och mina händer är fulla av siffror.
ahaha. hade iaf kul med klara, malin & viola. älskar er tjejer. <3
här är några bilder från idag;


406 stycken burkar med tops i.. det tog en jäkla tid att räkna ;o

alla prislappar som det sitter gula lappar på har vi räknat.. hur mycket som helst även om det inte ser ut så på bilden.

p u s s

Kommentarer
Postat av: malin (larsson)

FY FAN det där gör jag inte om !!!!!!!!;D<3

2010-06-02 @ 09:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback