feeeelåt.

förlåt för väldigt dålig uppdatering.
igår bara orkade jag inte.
men gårdagen kan sammanfattas;
• skola
• träning & bära redskap
• träffade adampojken
• kollade film och åt polly med pappii
- helt okej!

idag har det vart en galen lång dag, vaknade runt 11.00 och 12.30 var jag påväg till skateolympix med klarabästaaa.
vi gick runt där ett tag och kolla och prata med massa folk, sen när klockan närmade sig 15.00 drog vi oss bort till a-hallen där det oxå var fullt med folk. vårcupeN ju!
mitt lag - DDD-DONKEN (bästa! =DD) - vann på tumblingen! fett bra jobbat tjejer, vi är grymma. (y)
vi kom även på trejde plats med dansen "superhjältarna". haha sjukt kul vare :).
sen cykla hem med malin och markus mötte oss även på vägen.
nu ska jag typ sova eller träffa hannii. vi får se.
imorgon blir det granplantering med klassen -.- gal1 tråkigt.
menmen det är bara att följa med och göra det. tur att min emeloooj ska med ! =DD hihi.
börjar ju även sakna min malin sådär gaaanska mycket nu.. :(
bilder från tävlingen idag kommer nog. ppuusss.  ♥

överreigeradmongobild, men ändå en bild? huhu.


Kommentarer
Postat av: Millan❤

Ni var jätte duktiga och grattis till medaljerna!! :D:D

<3333

2010-05-08 @ 20:21:00
URL: http://millanwallin.blogg.se/
Postat av: rebecca

Ni var as duktiga!!! :D

2010-05-08 @ 22:23:01
URL: http://rebeccablomster.devote.se
Postat av: Aggeoa ♥

SV: Den har typ redan förändrat mitt liv! Hihi. Tänker på den 24/7 typ :D:D Den är ju så söööt :D:D <3

2010-05-09 @ 08:17:24
URL: http://aggeoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback