emelie - bästavän.

bäääästa dagen på länge, ohjÄ.
skolan - engelska,svenska,matte. matteprovet gick iaf bättre än förväntat så jag är nöjd!
efter skolan cyklade jag hem med emelie på pakethållaren.
vi gjorde rosa plättar som blev mums goda med kolasås på.
haha mobbas inte, det var faktiskt jättegott :(!
vid 17.00 åkte vi med min mamma ut till överby och där var vi till 19.30.
vi gifte oss utanför "sister", fattar ni =D? hahah.
jag älskar dig mest tjejen. du är så jäkla underbar. du betyder allt.<3
fannylooojemeloooj . föralltid.




Kommentarer
Postat av: Emeloooj <3

hihih, ohja, bästa dagen :D

vi är bäst på att laga plättar

jag älskar dig mest min underbara bästa vän.

ingenting utan dig, du betyder mest av allt (L)

JAG ÄLSKAR DIG och nu är vi gifta!

aahw, a beautiful moment <333333333333

2010-05-27 @ 21:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback