Can we call it a dream?

skoooolan var seg.
först NO, sen SO, sen lunch, och på rasten drog jag och malin in till stan och köpte godis på hemmkväll. även lite smink och annat från lindexxx. hela eftermiddagen hade jag bild. jag och emeloooj roade oss som vanligt. hihi!
när jag kom hem hjälpte jag syster med lite bilder och grejja. och nu är jag snart klar med packningen! :)
feett taggad nu ju! =D 04.50 ska vi samlas på lidl's parkering.
bloggar senare igen.
puuss /fannii.

&angående bilden.. HAHA fråga mig inte, vet att den är fett ful men hitta ju ingen annaaaan..


Kommentarer
Postat av: Aggeoa ♥

SV: Haha, tur det :D

Det är han verkligen! :D

2010-05-17 @ 16:59:10
URL: http://aggeoa.blogg.se/
Postat av: Mollan

Hur kan du säga att bilden är fett ful? Du har tittat med fel ögon. Se dig som alla andra ser dig. Söt, snygg, fin. En av mina vänner hade sett bilder på dig och sa: "Hon är så fin Fanny". Ta åt dig det.

2010-05-18 @ 05:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback