AAJ!

hemma från träningen nu.
fett suuur och besviken på mig själv.. eller typ..det var ju inte med mening men ändååååå!
till en början gick allt så galet bra och det var bästa träningen på länge.
men efter en timme när jag ska köra runt i dubbelsalto landar jag på ett jäkla konstigt sätt och jag känner hur hela ryggen knäcker till, från nacken ända ner till ländryggen.
och fyfan vad ont det gör! så jäkla typiskt mig när det går så bra :((
ligger här hemma nu med värmedyna eller vad det heter och ska snart åka iväg till hanna.
hoppas att allt blir bättre när alvedonen börjar värka..
ahja. nu åker jag iväg till hannii och har en supermysig kväll/natt med henne.
äälskar dig tjejen!
bloggar imorgon igen.
pussss


kan inte påstå att jag är såhär glad men heheh en bild gör ju inlägget så mycket roligare (:

Kommentarer
Postat av: Josefin

Krya på dig med ryggen odet! :(((

himla otur har du, MEN - du körde iaf dubbel! =DD

Och nästa gång kommer det gå äääännu bättre, eller hur?!

Älskar dig fannnii <3

2010-05-15 @ 01:15:19
URL: http://granstroms.bubbleroom.se
Postat av: Hanna

maha , jag är fotografen :D

och du är konstig.. hur kan en vägg va din älskling ?

och varför pussade du på min vägg?

hmmm, fannynilsson din lilla korvboll , jag älskar dig (L)

2010-05-15 @ 02:16:17
URL: http://allkindsofluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback