put me back togheter.

hheeeej.
har inte pluggat någonting i helgen för jag har vart på konfalääääger.
kan sammanfattas med militärtält, kallt, blött, triangakök, kyrka, hundmat & grymt bra människor.
malm,emelie&arvid räddade helt klar mina dagar. haah fyfan vad kul vi hade =DD
vi var i "lyse" som ligger precis utanför lysekil. vi bodde i militärtält. ganska mysigt ändå ,hihi.
varje dag lagade vi mat på triangakök och ja, vissa gånger blev det lyckat andra gånger inte. men ahja =D!
mat fick vi iaf i oss, även om det inte var speciellt mycket.
på söndagen efter att vi vart på gudstjänst i en av sveriges finaste kyrkor hämtade mamma mig och vi åkte till göteborg, till vallhalla hallen där jag mötte hela laget. tääääääävling !
haha och ja, det gick som det gick kan man säga.
men med en delad 3;e plats på tumbling är vi ändå ganska nöjda :).
även om jag var så trött så jag var nära på att svimma så ramlade jag inte en enda gång.

i lördags hade även jag och min pojke 2 månader tillsammans.
jag älskar dig adam. <3

&grattis i efterskott till bästa liniiis!
älskar dig tjejen, hoppas du hade en toppendag,
för det är du värd.  (L)


jag veeet, jag lägger bara in gamla bilder hela tiden.
menah. jag ska bättra mig på den grejen (a)

Kommentarer
Postat av: Josefin

iiiih, du var grym gumman!

laget hade inte vart det samma utan dig (L)



- för den delen kollade jag och min mamma nyss på gamla bilder från den tiden när vi var små (du vet, när vi var osminkade och fula >< ) och min mamma typ dog när hon såg en bild på dig. Du var den finaste tös hon sätt på länge sa hon! haha, och jag antar att jag håller med! Du är sjukt fin hjärtat, glöm aldrig det! <3 :D

2010-03-29 @ 20:14:09
URL: http://granstroms.bubbleroom.se
Postat av: Lina.

tack fanniiisötnos. (L)



jag saknar dig till miljonertrilljoner.

2010-03-29 @ 22:30:21
URL: http://linaborjesson.blogg.se/
Postat av: arjeta

haha fyfan vad bra vi är! :D<3

2010-04-01 @ 22:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback