klara myrtezai (L)

klara myrtezai, min bästa vän.
finner inte ord för hur mycket jag älskar dig tjejen.
träningarna, asså shit, lika roliga varje gång du är där.
utan dig hade jag inte överlevt träningarna.
du är så sjukt bra gumman!
jag kan prata med dig om allt och du får mig alltid på så bra humör.
du har det där lilla extra som ingen annan har.
jag vet inte vad det är, det är bara din personlighet och allt med dig som gör att du blir så speciell.
&jag är så galet avundsjuk på dig!
finns ingen finare än dig ska du veta.
fanny<3klara.
jag kommer aldrig släppa taget om dig hjärtat.
i love u! (L)


som sagt, finast i världen.

Kommentarer
Postat av: arjeta

så himla fin! <3

2010-03-19 @ 09:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback