TÄVLING --> VECKANS BLOGG



.. då ska du vara med i min lilla tävling!
jag är nyfiken på vem av mina läsare som kan och vet mest om mig,

så kommentera allt du vet/tror du kan om mig.
allt från intressen, familj & favoritfärg till skola, vart jag bor och varför inte mitt mobil-nummer =D
så skriv på, låt fantasin flöda, eheheeh. =D
vinnaren presenterar jag när jag kommer hem från skåne (ska dit igen nämligen).
vilket blir på... onsdag? tror jag :)!
den som har flest rätt om mig vinner.

LYCKA TILLLLLLL

(inspirerad av sannaaaa)

Kommentarer
Postat av: Aggeoa ♥

Haha, okej. Jag kör då. Jag kommer misslyckas totalt ;)



Du heter Fanny Nilsson, går på Fridaskolan i Vänersborg. Innan det gick du på Blåsutskolan (?). Du har en lillasyster, Filippa Nilsson. Hon har en vit och blå randig klänning/tröja. Haha. Du brukar ha tights på idrottslektionerna, och du brukar va i min restauranggrupp (har jag för mig). Haha ;)



Dessutom är du söt, men det kommer du troligen aldrig erkänna. Höhö. Hoppas jag fick med lite i alla fall ;D<3

2010-06-30 @ 20:46:54
URL: http://aggeoa.blogg.se/
Postat av: caroline

Du heter fanny nilsson, är 14 år gammal, blir 15 den andra november. Du har en lillasyster som heter filippa, du kallar henne för liplip och hon är två år yngre än dig. Din mamma heter malin och din pappa heter anders. Dom har inte samma efternamn, du fick ditt efternamn efter din pappa. Du har en hund och en katt, hunden heter zack och katten citrus. Dina närmaste vänner heter malin,malin,emelie och hanna. (trorja)

Du har en sonyericsson och ditt mobil nummer är 0708147228.

Du bor i vänersborg på blåsut i ett stort gult hus. Du går på fridaskolan i "stan" där har du gått sen sjuan.

Du är lagomlång, har perfekt kropp, blondt hår och blåa ögon, och är skit snygg! (även fast du inte insett det själv hihi)



jag älskar dig tjejen!

<3

2010-06-30 @ 23:23:32
URL: http://luftenboridinasteg.blogg.se/
Postat av: lina

- skola, fridaaa.

- familj, syster filippa, mamma, pappa.

- du älskar LINA BÖRJESSON.

- din hynd är sööööt.

- du är bäst i gympa.

- du är fuskigt fin.

- du gick på lilla blåsut.

- din säng är skööööön.

- ditt rum har blommor på ena väggen i typ tre slingor lr nåe...

- dina köksbänkar är sköööööna.

- så pyss på min älsklingsfanny.

<3

2010-06-30 @ 23:44:40
URL: http://linaborjesson.blogg.se/
Postat av: filippaa.

Dina intressen är ( vad jag tror) :

Gymnastik, kompisar, killar, resa, fotografera.

Din familj består av mig, filippa. Dig, fanny. Mamma, Malin. Pappa, Anders. Och dina två husdjur, din hund Zack och din katt, Citruz.

ditt mobil nr är 0708147228 (utantill).

Din favoritfärg , hmm.. svart, vit & rosa.

Du går på Frida skolan i vänersborg.

Dina bästa vänner är Hanna Weterlinn( stavning på det?) , Malin Solvang, Emelie Eklund. ?

Du bor på Brovaktarbacken 5 i blåsut.

Du har haft 2 kaniner, Olle och mimmi.

Olle dog, Mimmi gavs bort, bor nu hos grannen vilma.

Ditt rum är svart och vit, på en sida i rummet är det vit och svart randigt, på den svarta väggen är det vita rosor på.

Du har en svart gitarr på rummet som du fick i födelsedags present.

Du älskar din syster (AA)

Du har ingen kille, men en på G tror jag, namn: Ludwig.

Ditt rum ligger på övervåningen.

Du älskar stockholm.

Du gillar din klass.

Du sitter OFTA vid datorn ^^

Du brinner för gymnastik.

Du gillar kläder och att shoppa.

Du är född 2 november 1995.

du är 14 år och ska fylla 15.

Du har blont hår, fast det är slingat blont.

Du har blåa små ögon.

Snygg stil.

Finns inte mycket mer att säga.

En toppen tjej´med bra gumor och en grymt bra syster.

älskardej.(L)



2010-07-01 @ 00:44:43
URL: http://ffilippanilsson.blogg.se/
Postat av: Hannaaaa

du heter fanny karin petrine nilsson.

du är född den 2 november 1995 , så alltså är du en liten plutt.

du har en syster filippa , en mamma malin , en pappa anders , en hund zack och en katt citrus, och lite dammråttor(y)

din faster har äntligen blivit med barn efter att ha försökt i flera år . tummen upp (y)

du är typ tillsammans med ludvig,

din bästa vänner är mig ( hannaaaa ) malin , malin , emelie , sen har du även andra många bra vänner som står dig nära.

du gillar killar som har fjortisfrisyrer.

du är gymnast men du har även gått i fotboll.

när du var liten så var du tillsammans med johan brander ett bra tag + massa andra killar . :)

fanny är oskuld men inte länge till , mohahahha!

du gick på rådjuret på dagis , sen på blåsut skola och nu på frida skolan.

på fritiden brukar du träna gympa och du gillar att va med folk , allt från myskvällar till festkvällar , du tycker det är skönt ibland med lite paus från gympan för då får du lite tid till annat också :)

du älskar pesto sallad , mihih , du gillar inte chips och sånt och inte heller pizza, på mcdonalds så äter du pommes men inga hamburgare.

du tycker väldigt mycket om fransk nougat , marabou polka och hallonsoda :)

i sjuan var du tsm med calle , batte och adam.

du älskar att vara ute på båten och segla du älskar också att vara i thailand , fast i år så vill din pappa hellre åka till brasilien men ni andra vill till thailand ,

på nyår så vill du vara hemma i år.

du tappade min mobil i toaletten men den fungerade efter det och om den inte gått sönder efter att den gått i marken så hade du inte berättat det , din lilla tattare..

sen vet jag mkt mkt mer men tror inte att jag kan skriva allt här , mihihi :)

<333333333333333

2010-07-01 @ 01:47:11
URL: http://allkindsofluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback