oj.. långt inlägg (a)

hej söta läsareeee.
felåt för dålig uppdatering.
meeeen... barababapapapapa!
jag har vart i göteborg hela dagen med bästaste hannii! =DD
bild på det jag köpte kommer nog in på bloggen imorgon.
men jag köpte bland annat:
• Väska och fett najZiga brillor (se nedanför) på accent.
• Sommarklänning från BikBok.
• Underkläder från Lindex.
&
• Feijn kjol från Zara!

som sagt, bilder kommer nog.
älskar min hanna mest i heela världen.

eftermiddagen har spenderats utanför gymmix med laget, tränare&föräldrar.
avslutning!
Vi spelade brännboll, fika & hade allmänt mysigt.
älskar er tjejer, ni är grymma! <3

och inatt sover jag även hos malin larss00n.
mysigt som tusan.
vi hörs imorgon.
kyss&smek


HAHAHHA mongo bild på mig men JAJA, jag bjuuuuuder

Kommentarer
Postat av: Hanna

schteeeeeeeek (hhhhh) <333

2010-06-24 @ 14:44:54
URL: http://allkindsofluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback