läs om du orkar, lång texxXt.

hej busar
dagen har vart sjuuukt bra!
först träna småttingarna och idag hade vi även uppvisning för föräldrarna.
jätteduktiga var mina gymnaster. glass fick dom för att dom var så duktiga. hihi.
sen fick ju jag och lina våran belöning oxå, 750 kr var! YE =DD!
för att fira drog vi till hemköp och köpte dricka och polly och satte oss sen på KG och sola.
ludwig var där så vi prata en del med honom oxå.
sen drog vi vidare till sanden och på vägen träffade vi isak och emil, så vi prata med dom oxå.
vi solade på sanden i typ 1 och en halv timme kanske, sen drog jag hem och nu ska jag iväg till malin i vargöön!
sover där inatt. myyys.
och hur underbart är inte vädret? fett najZ.
bloggar nog imorgon igen. pusssss


jag älskar dig liniis. ♥

Kommentarer
Postat av: linaaaa

fanniii jag älskar dig otroligt mycket!

och tack för dagen!.



2010-06-17 @ 22:24:30
URL: http://linaborjesson.blogg.se/
Postat av: evo

alltså, ska du inte använda den där headern som jag gjorde?

isåfall var det ju onödigt att slösa min tid på att göra den..

använarnamn på min blogg: elin

lösen: olsson

2010-06-17 @ 23:14:55
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback