frågor..

har fått två frågor jag ska svara pååå.
någon undrade vart jag köpt min klänning och den är köpt på hederliga gina tricot ;)

och mina betyg - 12 vg och resten g! men kommer förmodligen få ett vg till.. det var lite komplicerat det där.

dagen har börjat med att jag vart på mi systers skolavslutning - sista gången på blåsut nurå.
systeryster var superfin i min konfaklänning =D.
bilder kommer nog därifrån oxå. kanske.. iaf en på syster.
nu är hanna här och vi har precis fikat med massa folk.
ikväll blire schools out med malin, hannii, kanske emelie, kanske adam & gnu.
=ppPPpPpuusss


shakira - Waka Waka.  -årets sommarplåga enligt min lärare. HAHA.


Kommentarer
Postat av: Millan❤

Grattis till betygen! MVG nästa då?....;)

<3333

2010-06-11 @ 14:10:22
URL: http://millanwallin.blogg.se/
Postat av: Viola

BooooowFanny! :)

Känner att jag inte lämnat spår här på ett tag.

Måste bara säga att du var meeegafin igår och jag tycker om dig meeegamycket!!! :) <3

2010-06-11 @ 15:18:48
URL: http://violas.devote.se
Postat av: Anonym

hur kan du ha 12 VG och resten G? ;) man har bara 11 ämnen Ir? rätta mig annars!

2010-06-11 @ 15:50:12
Postat av: Linnea

HAHAHAHAHAHAHAHA VIKTORIA!!!!! Jag dör ;)

2010-06-11 @ 19:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback