Vinnaren/Vinnarna!

Kunde inte välja mellan dom här två kommentarerna eftersom att båda är sjukt bra.
Blev imponerad av att Caroline kunde så mycket om mig, så det var jättekul att läsa.
Och hanna har flest rätt så hon fick oxå vinna. hihi.

här är deras kommentarer:


Caroline Bernheim - Luften bor i dina steg.
Har en sjuk bra blogg och jag tipsar er verkligen att följa den på bloglovin.
Hon tar otroligt fina bilder och hon själv är otroligt vacker.
Så kika in, ni kommer inte ångra er! :)


Hanna Wetterling - All kinds of luck.
Min bästa vän, har en också en mega bra blogg som jag läser dagligen.
Skriver om allt som händer i hennes liv och även hon tar finfina bilder!
Värt att kolla in där med =D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback