inflation

hej där.
gårkvällen var faktiskt riktigt braaa.
jag och emelie drog oss ner till sanden/stan och träffa ismar, gustav,anton & ngr fler.
vi gick runt där nere och snacka och hade allmänt skoj.
sen drog dom andra och åt och vi drog hem till mig.
sen åkte vi ner igen och då träffa vi även ludwighjärtat & patrick oxxå. :)
vi spelade volleyboll och busa.
allting slutade med att vi blev en massa folk som stod utanför hemmakväll och snacka.
vi fick ju även träffa saknade calleponken oxå! =DD
bilder kommer så snart som möjligt.
pussssss
/emelie&fanniiii

Kommentarer
Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-28 @ 15:55:26
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback