film med pappaaa

min eftermiddag & kväll slutade väldigt bra ändå.
drog ner till stan och träffa min pojke ludwig, gustav,ismar,w-gren&baien.
fast ismar&w-gren drog ganska snabbt igen för att dra hem och byta kläder.
vi andra drog oss in till stan och där träffa vi även jenny&tilda.
saknade tjejer det där! :)
sen kom även emma oxå, fyfan vad du är bra tjejen. loveyou!
träffade även på patrick&anders. =D
fast jag drog hem igen vid 9 och nu har jag ätit och sitter och kollar film med pappa.
vi tittar på Top Gun. bra film hittills iaf :)
pööösss




titta vad man kan hitta på pappas dator! meh.
dom två sista är från thailand. SAKNA.
mrn alltså, lägg märke till mitt hår på sista bilden..
jäffa kruLL !


Kommentarer
Postat av: Emeloooj :D

HAHAHAH, har du plattat håret på sista bilden elller? =DDD

hihi skoja, du och ditt hår är finast i världen (L)

2010-07-27 @ 00:36:29
Postat av: filippanilsson

Va äreee fööör bilder INTE OKEJ FANNNYYY!!!!!!! :O

:@@@@@@@@

2010-07-27 @ 23:25:47
URL: http://ffilippanilsson.blogg.se/
Postat av: Carl

kolla Malins evil eye på sista bilden då ;)<3

2010-07-28 @ 08:18:22
URL: http://carl-lindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback