SPANIEN VANN =D!

shuuue breeh!
nu äre såhär va att jag har haft en helt awesome kväll med grabbarna.
ni är beeeest.
saknade axel niklasson och hans kompis johan karlsson följde mig även hem,
grymt kul få träffa pojken och snacka lite med honom.

och vet ni vad?
- imorgon drar jag iväg med malin syster larsson till hennes båt.
vi ska bland annat till smögen,
och iiiih vad kul det ska bli.

ni får hare bäst här hemma och så hörs vi när jag kommer hem igen,
alltså på torsdag kväll eller fredag förmiddag :).
puuuuusss


Kommentarer
Postat av: Juliusbenedicte

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-21 @ 17:44:47
URL: http://juliusbenedicte.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback