mycket text..

hej på er!
gårkvällen/natten/morgonen har varit bäst.
älskar er så mycket tjejer. ni är allt. <3
vi somnade till alice i underlandet, iaf jag och malin.
sen vaknade vi igen av den jobbiga sången som är till sluttexterna.
klockan var runt 04.00 när vi somna tror jag..&vi gick upp vid halv 2.
snacka om att ställa om dygnet! =D men det är så dt ska va på sommarlov.
idag skulle jag egentligen träffat hanna,men hon orkade inte.
sen skulle jag träffa axel & jacob, men dom skulle till kusten.
så..det slutar nu med att jag inte har ngt att göra.
någon som vill hitta på ngt med mig!? hör av er snaraaast =D

jag ska försöka ta lite nya bilder oxå.
pusss


Kommentarer
Postat av: issaa

sv; okej, tack för svaret :)

2010-07-26 @ 16:17:31
URL: http://isabellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback