back on track!

hemmaaaaaa
känner att jag är så himla duktig på att uppdatera nu för tiden,
håller ni inte med? - ..klart ni gööör!
nej men iaf,
jag&familjen har haft toppendagar i malmö.
vi har bland annat vart på tivoli i danmark,
grymt vare!
oh dra maj vad snygga brillor vi vann.
hahaha ni ska få se bild. lovar =DD!
vi har även träffat min morbror&hans nya flickvän karin.
&&shoppat, ofc hihi.
men gud, nu saknar jag verkligen min hannii, tur att hon kommer hem på tisdag (??)!.
och imorgon ska jag få träffa maalinhjärtat.
ikväll har jag asbolut ingenting för mig.
måste gå och ladda min mobil som vart död nu ett tag,
för att kunna få tag i någon rolig person.
puussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback