musik med dom bästaaa.

hheejj
sitter på musiken med millan,malin&mattee, även kallad kent-jesus :D
vi ska spela wonderwall på redovisningen. så jag håller på att lära millan
den på gitarr. hon är duktig fliccccka , hihi.
sen har vi mt och sen efter lunch ska vi åka skridskor borta i arenan.
haha, jag kommer ramla hela tiden, men äsch, jag kaniaf stå på ett par skridskor!
& vi slutar runt 14.00 någon gång tror jag, då ska jag ta bussen till resecentrum,
och där ska jag kanske träffa axiiiil & prata lite med han, sen vidare hem. :)
så blire träning vid 17.00! inte pepp alls men pelle får mig förhoppningsvis på träningshumör.
efter träningen ska jag kanske hem till maliin & sova där. det blir nicenice.
vi kanske även hittar på något, huhu.

bloggar mer seeeen.
hugs.





Kommentarer
Postat av: Millan:D

Du är en duktigare flicka! Men STORT tålamod!

Tacktacktack! <33333

2010-01-22 @ 10:08:27
URL: http://millanwallin.blogg.se/
Postat av: hannaaaaaaa

smsa med mig seeeen :DDDDD

<333333333333333333333333333

2010-01-22 @ 12:34:46
URL: http://allkindsofluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback