klara myrtezai, jag älskar dig!

gårkvällen var bäst.
förutom att lund tänkte dra ner mig i snöhögar hela tiden ;o
tur att jag är så stark :DDD (a)
tack för kvällen/natten människor.
ni är brabrabra. <3

&jag hade skrivit ett jättelångt inlägg till världens underbaraste bästa vän klara.
men gissa om datorn inte laggar och allt går bort?
ahh.

men iaf, grattis gumman!
14 år.
jag älskar dig mest av allt.
ingen fanny utan sin klara.
det går inte.
du är underbar hjärtat.
och du vet att jag finns här för dig hela tiden på dygnet.
jag älskar dig så grymt mycket,
det går inte att beskriva med ord.
hand i hand livet ut.
du är bäst älskling.
<33333333333333


Kommentarer
Postat av: klara myrtezai:)

aww,det finns inga ord som berkriver hur mycket jag älskar dig,!!(L)



jag skulle inte vara den personen som jag är idag om jag inte hade träffat dig!



hand i hand livet ut.

du är bättre än bäst ,jag älskar dig obeskrivligt mycket hjärtat!<33333333333333

2010-01-16 @ 18:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback